x

Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011

Ο Πάγκαλος δεν μας αφήνει να τον ξεχάσουμε: "ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΟΠΟΙΟ ΟΝΟΜΑ ΘΕΛΟΥΝ"!

Δυσάρεστη συγκυρία να δημοσιοποιηθούν τώρα αποσπάσματα του Wikileaks, που υπενθυμίζουν τις δηλώσεις του Πάγκαλου για το σκοπιανό, οι οποίες είχαν επικριθεί έντονα από τον θεσσαλονικιώτικο Τύπο όταν είχαν γίνει. Σήμερα που ξεκίνησε η «δίκη» μας στη Χάγη, μας ξαναθύμισε το Wikileaks τις απόψεις του Θόδωρου, σε συνάντησή του με τον Αμερικανό πρεσβευτή, όπου χαρακτήρισε την υπόθεση της ονομασίας των Σκοπίων «γελοία» και εξέφρασε την άποψη ότι «οι Μακεδόνες (σημ.: οι Σκοπιανοί, δηλαδή) πρέπει να χρησιμοποιούν όποιο όνομα θέλουν».

Οι Σλάβοι των Σκοπίων θα έπρεπε να τον ευγνωμονούν, αλλά υπάρχει ένα εμπόδιο και δεν μπορούν να τον αξιοποιήσουν. Ο συνώνυμός δικτάτορας παππούς του είχε στείλει στον ομόλογό του Αλβανό πρωθυπουργό επιστολή, όπου μεταξύ άλλων έγραφε: «Από της βρεφικής ηλικίας μου ωμίλουν την αλβανικήν, διότι η μακαρίτισσα μάμη μου, που με ανέθρεψε, δεν εγνώριζε την ελληνικήν (…). «Έχω συνεπώς εις τας φλέβας μου αίμα κατά το ήμισυ αλβανικόν και είμαι υπερήφανος δια τούτο».
Αυτά για σήμερα. Αν χρειαστεί, θα επανέλθουμε

Δεν υπάρχουν σχόλια: