Οι σχολές των Πανεπιστημίων με τα όσα εξαγγέλλει η Υπουργός Παιδείας κλείνουν η μία μετά την άλλη (Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, Νομική). Σήμερα οι τρεις Ομοσπονδίες του ενιαίου χώρου της Ανώτατης Εκπαίδευσης και Έρευνας, Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού Πανεπιστημίων (ΠΟΣΔΕΠ), Ομοσπονδία Συλλόγων Εκπαιδευτικού Προσωπικού Τ.Ε.Ι. (ΟΣΕΠ-ΤΕΙ), Ένωση Ελλήνων Ερευνητών (EEE) οργάνωσαν παράσταση διαμαρτυρίας στους χώρους του....
Υπουργείου Παιδείας για να γνωστοποιήσουν και προβάλουν στην πολιτεία αλλά και στην κοινωνία το σύνολο των σοβαρών προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο χώρος των Πανεπιστημίων αλλά και συνολικά ο χώρος της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Παράλληλα ζητήσανε συνάντηση με την ηγεσία του Υπουργείου.
Αντί για την Άννα Διαμαντοπούλου και τον Πανάρετο, οι Πρόεδροι των εκπροσώπων τις τριτοβάθμιας εκπαίδευσης είδαν τα ΜΑΤ να τους περιμένουν, τα οποία δεν τους άφησαν να πλησιάσουν ούτε στον προαύλιο χώρο. Έτσι αντιμετωπίζει πλέον η κυβέρνηση ακόμα και τους ακαδημαϊκούς δασκάλους οι οποίοι πλέον είναι αποφασισμένοι να αφήσουν τα αμφιθέατρα των Πανεπιστημίων και να κατέβουν στους δρόμους. Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι το Υπουργείο θέλει ουσιαστικά να κλείσει το Δημόσιο Πανεπιστήμιο και να στερήσει από την νέα γενιά την μοναδική κοιτίδα γνώσης, έρευνας και πολιτισμού που έχει απομείνει στην Χώρα.
Οι Πανεπιστημιακοί Καθηγητές ζητάνε μεταξύ άλλων:
· Άμεση απεμπλοκή της διαδικασίας εξέλιξης των μελών ΔΕΠ, που έχουν σταματήσει εδώ και 6 μήνες
· Διανομή των συγγραμμάτων στους φοιτητές
· Απόσυρση των εξαγγελιών που προβλέπουν την κατάλυση του Αυτοδιοίκητου των Ιδρυμάτων με συμμετοχή εξωπανεπιστημιακών διοικήσεων
· Απόσυρση των εξαγγελιών που προβλέπουν την κατάργηση της βαθμίδας του Λέκτορα και την μονιμοποίηση στην βαθμίδα του Αναπληρωτή Καθηγητή
· Χρονοδιάγραμμα για τον διορισμό των ήδη εκλεγέντων μελών ΔΕΠ
· Μη εφαρμογή της αναλογίας 1:5 στους διορισμούς των μελών ΔΕΠ
· Επιτάχυνση της χρηματοδότησης της έρευνας και της αξιολόγησης των ερευνητικών προγραμμάτων κ.α.
Matina G.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου