x

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

Απάντηση στον Κάρολο Παπούλια


Σχόλιο στήλης: Συγχαρητήρια στον ΕΛΛΗΝΑ αρθρογράφο.Αξίζει να το διαβάσουν όλοι οι έλληνες. Διαδώστε το για να το λάβει ο Αρχιπροδότης Παπούλιας που παριστάνει τον ανήξερο!  
Κάρολος Παπαούλιας : Ποιος είναι αυτός ο κ. Σόιμπλε που λοιδορεί την πατρίδα μου;

Αυτό το ερώτημα έβαλε προχθές ο Πρόεδρος της (υποτιθέμενης) Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας στην ομιλία του πριν από ένα καλό φαγοπότι με διάφορους τύπους γύρω από το ίδιο τραπέζι.

Δεν κρατιέμαι άλλο και αισθάνομαι την ανάγκη να απαντήσω στο ερώτημα του Προέδρου όσο πιο ήπια μπορώ να απαντήσω εξαιτίας της οργής που νοιώθω κάθε μέρα όλο και περισσότερο από αυτά που....
ζούμε.


Αναρωτήθηκε λοιπόν ο Κάρολος Παπούλιας ποιος είναι αυτός ο ΝΑΖΙ Γερμανός υπουργός που λοιδορεί την Ελλάδα.

Να σου απαντήσω εγώ Πρόεδρε ποιος είναι. Εγώ ένας απλός πολίτης που με χτυπάει κάθε μέρα αδίστακτα η κάθε υπογραφή που βάζεις ΕΣΥ και Σάπιοι Πολιτικοί φίλοι σου.

Είναι αυτός ο οποίος ΕΣΥ και οι όμοιοί σου του δώσατε το δικαίωμα να λοιδορεί την Ελλάδα με τις υπογραφές σας και την υποταγή σας, που του δείχνετε εδώ και 3 περίπου χρόνια χωρίς να φέρετε καμιά αντίρρηση σε ότι σας έχει ζητήσει, σκύβοντας το κεφάλι ακόμα πιο χαμηλά σε κάθε σφαλιάρα που σας ρίχνει.

Είναι αυτός που κάνει κουμάντο στην Ελλάδα μου που ΕΣΥ και οι φίλοι σου του δώσατε το δικαίωμα να το κάνει με τα Μνημόνιά σας και να μας κυβερνά, να αποφασίζει για εμάς και να υποτάσσει τη χώρα μου γιατί ΕΣΥ και όμοιοί σου δεν είχατε ΠΟΤΕ το σθένος να πείτε ένα ΟΧΙ σε όλα αυτά που σας διατάζει συνέχεια να πράξετε.

Είναι αυτός που θα πάρει την τελική απόφαση για το μέλλον της Ελλάδας μου, γιατί ΕΣΥ και οι όμοιοί σου δεν του πετάξατε στα μούτρα κανένα από τα Μνημόνια που σας έδωσε, αλλά τα υπογράψατε σαν ΔΟΥΛΟΙ χωρίς ίχνος αξιοπρέπειας μόνο και μόνο για το ότι λέγεστε Έλληνες.

Όταν λοιπόν Κάρολε Παπούλια υπογράφεις αδιαμαρτύρητα και χωρίς ίχνος αντίστασης ότι θέλει ο κάθε Σόιμπλε και δεν τιμάς την πατρίδα σου στο ελάχιστο, δεν έχεις το δικαίωμα να ρωτάς ποιος είναι αυτός που λοιδορεί την Ελλάδα μου.

Αυτό το δικαίωμα το έχω ΕΓΩ και οι υπόλοιποι Έλληνες που είναι στους δρόμους και αντιστέκονται με κάθε τρόπο για να μην υπογράφεις ΕΣΥ και οι Σάπιοι Πολιτικοί φίλοι σου αυτά τα οποία φέρνουν τους ΝεοΝΑΖΙ μέσα στα σπίτια μας.

Εμείς έχουμε το απόλυτο δικαίωμα να κατακρίνουν και να βρίζουν ακόμα και με τον πιο χυδαίο τρόπο τον κάθε ΝεοΝΑΖΙ που λοιδορεί την Ελλάδα μας…

ΕΣΥ ΟΧΙ

Όταν λοιπόν θα έρθει η ώρα και θα έχεις τα κότσια να τους πετάξεις στη μούρη (τώρα βέβαια είναι πλέον αργά) αυτά που σου φέρνουν και υπογράφεις αβίαστα, ΤΟΤΕ και μόνο ΤΟΤΕ θα έχεις το δικαίωμα να ρωτάς ποιος είναι ο κάθε τυχάρπαστος που λοιδορεί την ΕΛΛΑΔΑ μου.

Μέχρι τότε λοιπόν Πρόεδρε θα σε παρακαλέσω να μην ρωτάς ποιος είναι αυτός και ποιος είναι ο άλλος γιατί τους ξέρεις πολύ καλύτερα από εμάς.

Μάνος από
Ξυπνάτε Έλληνες και δείτε…

http://ksipnistere.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια: