x

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Πιο καλή η αντιπολίτευση!!!

Έχω γράψει επανειλημμένος για τον προδοτικό ρόλο του Τσίπρα και κατ-επέκταση των Συνιστώσων του Σύριζα! Μην ξεχνάμε λίγο πριν τις εκλογές της 17 Ιουνίου πως άρχισαν να λένε άλλα των άλλων με αποτέλεσμα να μην γίνουν κυβέρνηση. Ήταν σχεδιασμένη να μην πάρουν την κυβέρνηση, γιατί δεν θα μπορούσαν να κυβερνήσουν λόγο των διαφορετικών απόψεων που επικρατεί στο μπουρδέλο που λέγετε Σύριζα! Τώρα το υπογράφουν επίσημα μέσω του Λαφαζάνη! Καλύτερη η αντιπολίτευση, δεν θα ξευτελιστούμε, δεν θα μαρτυρηθούμε,  ότι άλλα λέμε και άλλα πιστεύουμε, κάνουμε αντιπολίτευση εκ του ασφαλούς, εκβιάζουμε τα πολιτικά πράγματα και τον ελληνικό λαό να μας παρακαλέσει και όταν ο λαός θα είναι με το ένα πόδι στον γκρεμό και δεν θα έχει άλλη πολιτική λύση θα αναλάβει ο Σύριζα λέγοντας ότι έτσι και αλλιώς είσαστε πεθαμένοι, εγώ ότι και να κάνω δεν φταίω και δεν θα χρεωθώ των άλλων τα εγκλήματα, ενώ εγώ είμαι ο ποιο μεγάλος εγκληματίας με την πολιτική μου συμπεριφορά μέχρι σήμερα! Θα κάνω δικά μου προδοτικά εγκλήματα και δεν θα είναι σε θέση ο λαός να κρίνει! Αυτός είναι ο Σύριζα!!! Και μου αρέσει που υπάρχουν έντυπα που ανεβάζουν σφυγμομετρήσεις που δείχνουν πρώτο το Σύριζα, δουλικά έντυπα του κερατά είναι, τέτοια ανεβάζουν!!!
Κρατήστε και αυτό η συνεννόηση των δυο προδοτών Τσίπρα Κουβέλη για το πως θα εκβιάσουν τα πολιτικά πράγματα και τον ελληνικό λαό, δεν είναι τυχαία η άρνηση του Κουβέλη στην κυβέρνηση! Το θέμα είναι ότι από τι στιγμή που ο λαός δεν αποφασίζει να πάρει τα πολιτικά πράγματα στα χέρια του, θα πέφτουμε από τον Άννα στον Καΐάφα!

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Δ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: