x

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Άστραψε και βρόντηξε η Σοφία Υφαντίδου!!!

Μια πολύ σκληρή ανακοίνωση έβγαλε η αγαπημένη αθλήτρια της Βέροιας Σοφία Υφαντίδου μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο facebook.Το κορίτσι φαινόμενο που εντυπωσίασε το καλοκαίρι με την εμφάνισή της στους Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου, τα έβαλε με το σύγχρονο κράτος και κυρίως με τους πολιτικούς αυτής της χώρας. Αναλυτικά η ανακοίνωση...
Χθες η αυλαία έπεσε...Το μαγαζάκι του Στέλιου και της Άννας (οι γονείς μου) έκλεισε..Φρόντισαν γι'αυτό κάτι αποβράσματα..γιατί εδώ και λίγα χρόνια φρόντιζαν για το καλό μας όπως λένε..Γι'αυτό και φρόντισαν και τώρα μία οικογένεια,η οικογένεια μου να χωρίσει...με τον πατέρα μου να ξενιτεύεται στην άλλη άκρη του κόσμου για να σώσει ότι απέμεινε..Να νιώσει άνθρωπος..γιατί εδώ μόνο άνθρωπο δεν σε αφήνουν να νιώσεις..Εύχομαι λοιπόν σε ''αυτά'' τα μηδενικά,σε αυτά τα ζώα,που μέσα σε 1 χρόνο θα κάνουν τους 85 χρονους παππούδες μου να χαιρετήσουν και το δεύτερο παιδί τους που ξενιτεύεται,να πονέσουν για δεύτερη φορά,να φοβούνται μήπως και δεν το ξαναδούν γιατί έχουν κάποια ηλικία,τους εύχομαι λοιπόν,να νιώσουν τόσο πόνο,τόση πίκρα,τόση δυστυχία που να μην γιάνετε με κανένα φάρμακο,με κανένα κλεμμένο ψωροευρώ και να λιώνουν αβοήθητοι από όλους και από όλα..Το λέω εγώ η ΣΟΦΙΑ ΥΦΑΝΤΙΔΟΥ από Βέροια,έχοντας πλήρη γνώση αυτών που γράφω μη φοβούμενη από κανέναν και τίποτα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: