x

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Συμφωνία του κολοσσού Hewlet-Packard με COSCO και ΤραινΟΣΕ για τη διακίνηση των προϊόντων της στην Ευρώπη

Παρουσία του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά μπήκαν οι υπογραφές μεταξύ των τριών επιχειρήσεων που καθιστούν την Ελλάδα την κύρια δίοδο για μεταφορά των προϊόντων της εταιρείας υπολογιστών σε ολόκληρη την Ευρώπη...

Το κείμενο προβλέπει τη μεταφορά των προϊόντων της εταιρείας, μέσω της COSCO, στο λιμάνι του Πειραιά και τη μεταφορά τους από τα ελληνικά εμπορικά τραίνα στην Ευρώπη.

Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για πάνω από δύο τραίνα που θα αναχωρούν καθημερινά από το λιμάνι του Πειραιά και για ολόκληρο το χρόνο προς τις χώρες της Ευρώπης με τεράστια οφέλη τόσο για το λιμάνι του Πειραιά όσο και την ΤραινΟΣΕ.

Από τα στελέχη της Hewlett-Packard τονίζεται ότι με αυτή τη συμφωνία συντομεύεται ο χρόνος παράδοσης των εμπορευμάτων της (υπολογιστές, laptops, εκτυπωτές) σε όλη την Ευρώπη κατά 4-6 ημέρες κάτι που αποτελεί και το μεγαλύτερο λόγο για να αφήσει η εταιρεία τα σημαντικά λιμάνια της Αμβέρσας και του Ρότερνταμ.

Το «ντηλ» συνεπάγεται αυτομάτως αύξηση στα φορολογικά έσοδα του κράτους, αλλά και της ΤραινΟΣΕ, ενώ αποτελεί και ένα μήνυμα προς άλλες πολυεθνικές εταιρείες να προβούν σε ανάλογες ενέργειες.

Στα πλαίσια της ολοκλήρωσης της συμφωνίας ο Αντώνης Σαμαράς υπογράμμισε ότι πρόκειται για μια κίνηση που επαναβεβαιώνει το ρόλο που μπορεί να παίξει η χώρα στον παγκόσμιο επιχειρηματικό χάρτη.

Πρόσθεσε, ακόμη, ότι η συμφωνία δημιουργεί συνέργειες μεταξύ τραίνου και λμανιού και ουσιαστικά «το λιμάνι βοηθάει το τραίνο και το τραίνο το λιμάνι»

Η συνάντηση έγινε παρουσία των υπουργών Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη και Ναυτιλίας Κώστα Μουσουρούλη και κορυφαίων στελεχών των τριών εταιρειών

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Αντώνη Σαμαρά:

«Θέλω να πω ότι η σημαντική συμφωνία της Hewlett-Packard με την COSCO και την ΤραινΟΣΕ αποτελεί μια ψήφο εμπιστοσύνης για την Ελλάδα, σε αυτή την προσπάθεια που κάνουμε σήμερα για την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας. Και με αυτή τη συμφωνία επαναβεβαιώνεται ο ρόλος που μπορεί να παίξει η χώρα μας με τις υποδομές που διαθέτει στον παγκόσμιο επιχειρηματικό χάρτη. Και ταυτόχρονα θα αυξηθεί, εάν προχωρήσει, όπως θα θέλαμε, αυτή η συμφωνία, ο όγκος των συναλλαγών στον Πειραιά, αλλά και το μεταφορικό έργο της ΤραινΟΣΕ. Να το πω διαφορετικά, το λιμάνι θα βοηθάει το τραίνο και το τραίνο θα βοηθάει το λιμάνι, για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

Αυτή είναι μια εξέλιξη σημαντική, γιατί δημιουργεί συνέργειες μεταξύ του λιμανιού και του τραίνου. Το τραίνο, επομένως, θα μας δώσει αυτή τη δύναμη και το λιμάνι το ίδιο. Η κυβέρνηση επιδιώκει να γίνει η χώρα μας φιλική στην επιχειρηματικότητα, φιλική στις επενδύσεις. Και μέσα από αυτό το δρόμο της ανάπτυξης, προφανέστατα, θα δημιουργηθούν και νέες θέσεις εργασίας.

Πιστεύω ότι η πατρίδα μας μπορεί να τα καταφέρει, όταν η παραγωγική της μηχανή εκσυγχρονίζεται δυναμικά, όπως δείχνει αυτή η σημαντική απόφαση που πήραν αυτοί οι τρεις εταίροι μεταξύ τους. Και όπως πιστεύω ότι όλος ο ελληνικός λαός γνωρίζει ότι η Ελλάδα είναι μια χώρα σε αυτή την πλευρά της Ευρώπης που μπορεί να κερδίσει συμμάχους επιχειρηματικούς, αγορές επιχειρηματικές, προκειμένου να δώσουμε τον τόνο της ανάπτυξης που απαιτούν οι καιροί.

Επομένως, είναι μια σημαντική στιγμή και θα ήθελα να ευχαριστήσω και τους δύο υπουργούς και τους εκπροσώπους των εταιρειών, που δίνουν αυτή την ψήφο εμπιστοσύνης στην Ελλάδα».

ΣΗΜ. ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ: ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΣΤΑ ΣΑΥΡΟΕΙΔΗ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ...Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΡΩ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ , ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ...ΞΥΠΝΑΤΕΕΕΕ ΡΕΕΕΕ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: