«Η ελληνική κυβέρνηση μπήκε στο στόχαστρο μας, καθώς συνεχίζει να απολύει ανθρώπους που έχουν οικογένεια», αναφέρουν σχετικά οι Anonymous και προσθέτουν: «Αυτό είναι απαράδεκτο, να μας περιμένετε».
x
Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013
Το μήνυμα των Anonymous για την ΕΡΤ
«Η ελληνική κυβέρνηση μπήκε στο στόχαστρο μας, καθώς συνεχίζει να απολύει ανθρώπους που έχουν οικογένεια», αναφέρουν σχετικά οι Anonymous και προσθέτουν: «Αυτό είναι απαράδεκτο, να μας περιμένετε».
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου