x

Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Stranger Ύδωρ και Χαλκός...

Μόνο αλληγορικά μπορώ να ακουμπώ το πεδίο , μόνο με "χωρίς σειρά" παρακάμπτω την έννοια του ιδαλειου όρκου! Φοβάμαι για την νέα θυσία του νέου έφηβου ! Προσέξτε τα ελληνόπουλα ,προσέξτε τα παιδιά σας ... με μεγαλύτερη προσοχή ,με δεκαπλάσια αγάπη ..μιλήστε μαζί τους και κάντε τα να κατανοήσουν ότι αυτή η μάχη είναι δικό μας δημιούργημα ! Είναι δικό μας καθήκον να την φέρουμε στο τέλος της! Φροντίστε οι νέοι μας να μην παρασυρθούν ούτε από την φαινομενικά δική μας απραξία αλλά ούτε από το βρασμό της νεότητας τους!
Άκουσε με γιε μου , εσύ που αναζητας ,εσύ που ψάχνεις τα πάντα ...δεν είναι δική σου μάχη αυτή ....είναι απόλυτα δική μας ...εμάς τον μεγάλων ...μην πιστέψεις ούτε μια φορά ότι δεν θα την δώσουμε την ώρα που πρέπει! Τα δικά σου χρόνια των 15-16 ετών είναι η Ελπίδα μας και ο θησαυρός μας ! Μην επηρεαστείς μικρέ μου ,μην ακούσεις κανένα , μην σε προκαλέσει κανένας .... γιατί αυτή την φορά πρέπει να νικήσουμε και έχουμε μια μόνο ευκαιρία !!
Άκουσε με παιδί μου , εκεί έξω αναζητούν την σπίθα της αιτίας , μας έχουν είδη κάνει το τεστ πριν μερικά χρόνια όταν άλλος ένας άγγελος θυσιάστηκε . Εκεί έξω θέλουν τυχαία να βρουν το επόμενο θήραμα για την θυσία στον Θεό του χάους ...να μην βρίσκεσαι εκεί παιδί μου!
Τα λέω τώρα για να μπορέσεις να με ακούσεις έστω και στην υστατη στιγμή , να μπορέσεις να ακούσεις τον ψίθυρο μου....ΤΡΕΞΕ ΜΙΚΡΕ!!
Θα προσπαθήσω να είμαι εκεί , θα προσπαθήσω να σου φωνάξω άλλα μόνο αν έχεις κατανοήσει θα με ακούσεις ....Αυτός ο πόλεμος παιδί μου ανήκει σε αυτούς που τον δημιούργησαν και όχι στο μέλλον του πολιτισμού μας που είσαι εσύ!! Να μην είσαι εκεί ....και αν είσαι να έχεις την καρδιά ανοικτή συνέχεια ... να την ακούσεις πότε θα φωνάξει ...ΤΡΕΞΕ ΜΙΚΡΕ!
Σας αγαπάμε πολύ περισσότερο από ότι θα μπορουσατε να πιστέψετε ....και θα σας το αποδείξουμε σε αυτή την Ζωή σας ...σαν να είμαστε η τελευταία σκάρτη γενιά που θυμήθηκε ότι δεν μπορεί να αφήσει άλλο χρέος!

Stranger...Όπως το Ύδωρ χορεύει μέσα στον Χαλκό θα ταξιδέψω για να σε προλάβω ...... να έχεις την καρδία ανοικτή να ακούσεις τον ψίθυρο μου...ΤΡΕΞΕ ΜΙΚΡΕ..!... μην τους αφήσεις ... να κάνουν αυτό που δεν πρέπει !

Δεν υπάρχουν σχόλια: