GREECE-IMA-NEWS.BLOGSPOT.GR
Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013
Ρε σεις μπας και η αναμονή για τις γερμανικές εκλογές είναι μια παγίδα?
Καλά έτσι το πα...δηλαδή σκέφτηκα λες να μας την κάνουν ...τώρα μέσα στον Αύγουστο?
Άλλα πάλι....μπααααα! Αφού όλοι λένε για τις γερμανικές εκλογές....οι ειδήμονες!!
Stranger ....Τι αλλα ?....αυταααα!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου