GREECE-IMA-NEWS.BLOGSPOT.GR
Σάββατο 27 Ιουλίου 2013
Τι γίνεται όταν χάνονται χιλιάδες όπλα από στρατιωτική υπηρεσία των ΗΠΑ?
Γίνεται?....η Ψήνεται?
STRANGER....Που πας ρε Ομπαμια?.....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου