x

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Ανησυχίες αναγνωστη που προκαλούν τρόμο σε μεγαλο μέρος του πληθυσμού

Απορίες
Αγαπητή Ολυμπία,
Θα ήθελα τη γνώμη σου για ένα θέμα που με ταλανίζει.
Σήμερα το απόγευμα ανακάλυψα σε μια γωνία στο σπίτι μου ένα βαράκι 5 κιλών και άλλο ένα έξι κιλών ( στο δεύτερο μπορούν να προσαρμοστούν δύο δίσκοι, 1,25 κιλών ο καθείς, οπότε μπορεί να φτάσει τα 7,5 κιλά συνολικά). Δεν το είχα αντιληφθεί τόσο καιρό, αλλά όταν σκέφτηκα ότι μπορεί και να συνδεθούν με τη δράση της ΧΑ με έκοψε κρύος ιδρώτας. Εξηγώ: Οι Χρυσαυγίτες είναι γνωστό ότι είναι λάτρεις της γυμναστικής, μούσκουλα, πρωτείνες, διατροφές και διαστροφές κλπ. 
Το γεγονός ότι έχω βαράκια και αλτήρες στο διαμέρισμά μου το θεωρείς ύποπτο; Έχω καιρό να γυμναστώ και πίστεψέ με Ολυμπία από το πρωί έχω πιεί πάνω από δυο λίτρα κόκα 
κόλα.
Εξάλλου: στο ράφι στην κουζίνα έχω αρκετές κονσέρβες με σαρδέλα. Ως γνωστόν, η σαρδέλα είναι πλούσια σε λιπαρά Ω-3, τόσο πλούσια ώστε να ανήκει στα αγαπημένα snacks των μποντιμπιλνταράδων. Θεωρείς ότι υπάρχει πιθανότητα, αν εισβάλει η ΕΥΠ μέσα, να το θεωρήσει αποδεικτικό στοιχείο για σαφή εμπλοκή μου σε εγκληματικές επιχειρήσεις της οργάνωσης;
Να σημειωθεί επίσης ότι όταν είχα διαβάσει πως κλείνουν τα γραφεία του Πασόκ στην Ιπποκράτους και ότι ο εξοπλισμός του γυμναστηρίου πωλείται σκέφτηκα για μια και μόνο στιγμή ότι θα μπορούσα να πλειοδοτήσω για το όργανο κωπηλασίας ( το οποίο σε μελλοντική πώληση και με την υπογραφή του ΓΑΠ επάνω θα μπορούσε να μου λύσει το βιοτικό πρόβλημα αλλά αυτό είναι άλλου Παππά ευαγγέλιο ). Θα ήθελα να πω ότι απλώς το σκέφτηκα – άκουσα πρόσφατα ότι οι σκέψεις δεν τιμωρούνται – και ότι το σκέφτηκα για μία μόνο στιγμή –το λέω ώστε αν ανακαλυφθεί ότι τελικά τιμωρούνται και οι σκέψεις να έχω τουλάχιστον ως αντεπιχείρημα ότι το έγκλημα σκέψης αγοράς κωπηλατικού οργάνου ΔΕΝ ήταν διαρκές.
Σκεπτόμενος όλα αυτά, αγαπητή Ολυμπία, ένιωσα τόσο ένοχος σαν να ήμουν κιόλας. Έτσι, πηγαίνοντας στο μίνι μάρκετ της γειτονιάς έκανα το λάθος να αγοράσω ένα κοντάρι για σφουγγαρίστρα αλλά ξέχασα να πάρω και την πατσαβούρα. Βλέποντάς το πριν από λίγο, έτρεξα να αγοράσω και την πατσαβούρα αλλά έντρομος είδα ότι το μίνι μάρκετ είχε κλείσει. Το κοντάρι μου είχε μείνει αμανάτι!
Και όχι μόνο αυτό, αλλά έχω και μια ελληνική σημαία στο διαμέρισμα την οποία κάλλιστα θα μπορούσε να υποθέσει ο έχων απόλυτη λογική ότι αυτή σκοπεύω να την βάλω στο κοντάρι ενόψει της εθνικής εορτής που πλησιάζει! Ειδικά αν είναι ο Σηφουνάκης.
Μην ξέροντας τι άλλο να κάνω – αν κάποιος έχει κάποια ιδέα ας την πει! – έψαξα στο google για εικόνες του παλιού παίχτη Νίκου Πατσιαβούρα – αν και γαύρος ο ίδιος, την τύπωσα γρήγορα και την κόλλησα ως αφίσα στο δωμάτιο, δίπλα στο κοντάρι ώστε με αυτό το τέχνασμα να δικαιολογηθώ στους γάτους των μυστικών υπηρεσιών ότι δεν έχω καθαρίσει ποτέ και ότι όταν μου είπαν ότι για να καθαρίσω πρέπει να έχω και πατσαβούρα θυμήθηκα κατ’ ευθείαν τα χαρτάκια πανίνι που μάζευα πιτσιρικάς.
Το ξέρω ότι αυτό ακούγεται κάπως σαν αστείο του Σεφερλή αλλά νομίζω ότι αν το πω και δεν με πιστέψουν ή γελάσουν λέγοντας «Καλό, ε;», αμέσως θα εξασφαλίσω τα αντι-φασιστικά διαπιστευτήρια που χρειάζομαι υπενθυμίζοντάς τους πόσες φορές έχει φιλοξενήσει η Τατιάνα το συμπαθή κωμικό. – Γιατί η Τατιάνα είναι ένα και το αυτό με τη Δημοκρατία: Μαριάννα οι Γάλλοι, Τατιάνα εμείς.- Ένα πράγμα όπως τότε, που όσοι μάχονταν τη χούντα, τους εξασφάλιζε η ίδια την ομαλή μετάβαση στο εξωτερικό ώστε από εκεί να μπορούν εύκολα να κάνουν τον αντιδικτατορικό τους αγώνα, κατά της χούντας που τους έστειλε η ίδια εκεί όπου βρίσκονταν κλπ.
Επίσης, και καθώς οι τελευταίες σκέψεις άρχισαν να με ηρεμούν σκέφτομαι και το άλλο: στο διαμέρισμά μου δίπλα στα βαράκια, βρίσκονται αρκετά μπουκάλια μπίρας. Μάλιστα, όχι Φιξ και αηδίες, όχι δηλαδή ελληνικών εταιριών. Κάιζερ, Χάινεκεν κλπ. Εντάξει, δεν είναι και τόσα όσα ήταν στη βίλα, αλλά αρκετά για να μπορώ να ισχυριστώ ότι σκόπευα να τα χρησιμοποιήσω ως μολότοφ. Ε, τι λες Ολυμπία; Δε θα θολώσω έτσι τα νερά; Από τη μια τα βαράκια από την άλλη οι μολότοφ; Όσο επιβαρυντικά και αν είναι τα βαράκια, δεν αποτελούν τεκμήριο αθωότητας οι μολότοφ;
Μάλιστα, αν δεν έχουν μπει ως αύριο, σκοπεύω να πάω να ξοδέψω τις τελευταίες οικονομίες μου σε μια σαμπάνια, να την αδειάσω και να ισχυριστώ ότι όχι μόνο ήμουν έτοιμος να πετάξω μολότοφ αλλά τι μολότοφ! Σαν Caviar gauche που σέβεται τον εαυτό της οι μολότοφ θα ήταν σε μπουκάλι σαμπάνιας!
Τέλος, αγαπητή Ολυμπία, πολύ μου άρεσε που διαδόθηκε ότι ο λαϊκός αγωνιστής, Ο Άκης Ο Τσοχατζόπουλος – όπως λέει και ο Πανούτσος – τον αφήσαν ελεύθερο λέει. Έστω και αν ήταν ψέμα έχω ήδη κρεμάσει μια αφίσα του Άκη πάνω από το κρεβάτι μου. Και όσο το συντομότερο δυνατόν θα πάω να αγοράσω από μοντελιστές ένα υποβρύχιο που θα συναρμολογήσω, αφού βέβαια σπάσω έντεχνα κάποιο κομμάτι του ώστε να γέρνει.
Αν όλα αυτά δεν πετύχουν Ολυμπία, σκέφτομαι να ενεργοποιήσω το υπερόπλο: θα τους πω ότι είμαι πρώτος ξάδερφος του Μουζουράκη και της Σολωμού. Ο επαναστατικός αγώνας του Μουζουράκη είναι τόσο τεράστιος που σύντομα οι μπλούζες με τη φάτσα του νομίζω ότι θα ξεπεράσουν σε πωλήσεις εκείνες του Τσε.
Τι λες Ολυμπία θα τη γλιτώσω;
Υ.Γ. : Ολυμπία, θα πεις για μένα στον Πρετεντέρη έναν καλό λόγο;

Bac7ch

olympia

Δεν υπάρχουν σχόλια: