x

Τετάρτη, 15 Οκτωβρίου 2014

Τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ συμβαίνει με την Amal Ramzi Alamuddin - Clooney και τα γλυπτά τού Παρθενώνος; Γιατί συνεχίζεται η... «καούρα» τής Μελίνας Μερκούρη τώρα και μ' αυτήν την τύπισσα;


Τι είναι αυτό «μαλάκα Τάκη»; Πού βρίσκεται; Γιατί «φυτεύτηκε» εκεί που βρίσκεται; Ξύπνα ΜΑΛΑΚΑ, ξύπνα !
ΠΟΙΑ ΗΤΑΝΕ ΒΡΕ ΜΑΛΘΑΚΟΝΕΟΕΛΛΗΝΕΣ Η ΜΕΛΙΝΑ ΜΕΡΚΟΥΡΗ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ;;;;



ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΚΑΟΥΡΑΣ ΜΕΛΙΝΑΣ - ΝΤΑΣΕΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΓΙΝΕΙΑ ΜΑΡΜΑΡΑ

 

Ευρισκόμεθα στον χειμώνα του 1999. Οι κόποι του Ζυλ Ντασσέν έχουν αρχίσει να πιάνουνε τόπο. Δεν τον θυμάστε τον Ζυλ Ντασσέν; Να σας τον θυμίσω εγώ. Το όνομα είναι γαλλικό. Το άτομον είναι ιουδαίος της Αμερικής, φανατικός κομμουνιστής, ο οποίος –πάλι δεν θυμάστε;- παντρεύτηκε τη Μελίνα Μερκούρη. 
Η Μερκούρη ήταν κόρη οικογένειας ακροδεξιών με πολλή ομορφιά και κάποιο ταλέντο. Προσπάθησε να γίνει ηθοποιός, δεν τα κατάφερε, οπότε παντρεύτηκε τον Ντασσέν που την επέβαλε στο διεθνές καλλιτεχνικό στερέωμα. («Τα παιδιά του Πειραιά» κ.τ.λ.). Κατά τη διάρκεια της επταετίας 1967-1974, το ζεύγος Μερκούρη-Ντασσέν αλώνιζε στο Παρίσι, πρωτοστατούσε σε διαδηλώσεις μαρξιστοσοσιαλιστών με γούνινα παλτά πολυτελείας κ.ο.κ. Τελοσπάντων, ξαναέρχεται η Δημοκρατίας στον τόπο όπου είχε γεννηθεί, η Μερκούρη μπαίνει στο ΠΑΣΟΚ και μετά γίνεται υπουργός Πολιτισμού. Ο Ντασσέν τώρα είχε βάλει ένα σκοπό στη ζωή του: να φέρει τα Ελγίνεια μάρμαρα στην Ελλάδα. Και εδώ προσέξτε με πολύ, σας παρακαλώ, διότι το θέμα χρήζει εξετάσεως.






Πράγματι, τις μαρμάρινες παραστάσεις από το αέτωμα του Παρθενώνα τις είχε πάρει ο λόρδος Έλγιν στις αρχές του 19ου αιώνα. Τα Μάρμαρα όμως μετά δόθηκαν στο Βρεταννικό Μουσείο, όπου φυσικά τα προσέχουνε και κατέχουν περίοπτη θέση. Τι τον έπιασε όμως τον Ντασσέν να βάλει σκοπό της ζωής του να ξαναφέρει Ελγίνεια στην Αθήνα; Οι Γάλλοι, να πούμε, έχουνε στο Λούβρο την Αφροδίτη της Μήλου και τη Νίκη της Σαμοθράκης, οι Γερμανοί στο Βερολίνο και στο Μόναχο ολόκληρους αρχαίους ελληνικούς ναούς από την Πελοπόννησο και τη Μικρά Ασία, η Ιταλία είναι γεμάτη από ελληνικές αρχαιότητες (και όχι μόνο από τη Μεγάλη Ελλάδα). Γιατί σώνει και καλά τα Ελγίνεια; 
Διότι, αγαπητοί μου, τα Ελγίνεια έχουνε σχέση με την αρχαία θεά Αθηνά, στη γιορτή της οποίας, τα Παναθήναια, θέλανε να πάρουνε μέρος επί των παιδιών του Πεισιστράτου (6ος αιώνας π.Χ.) και οι Γεφυραίοι. Ο Ιππίας, γιος του Πεισίστρατου, δεν τους άφησε, οπότε δύο Γεφυραίοι, ο Αρμόδιος και ο Αριστογείτων, ομοφυλόφιλοι κραγμένοι, σκοτώσανε τον αδελφό του Ιππία, τον Ίππαρχο, και τελικώς φέρανε τη δημοκρατία στην αρχαία Αθήνα. (Αυτά τα λέει πολύ ωραία ο Ηρόδοτος αλλά και ο Θουκυδίδης και μας τα έχει ξαναπεί στις μέρες μας ο Κ. Πλεύρης). 
Και πάλι σας ακούω να μου λέτε: «Τι μας νοιάζει, ρε άνθρωπε, για τους Γεφυραίους; Εμείς εδώ τσουρουφλιζόμαστε, για τους γιους του Πεισίστρατου θα μας λες;» Εμ, έλα όμως που σας νοιάζει και σας παρανοιάζει. Διότι οι Γεφυραίοι, καλοί μου συνέλληνες, δεν ήταν Έλληνες. Είχαν έρθει από την Παλαιστίνη και οι Ιουδαίοι σήμερα τους θεωρούν προγόνους τους, δηλαδή αρχαίους Εβραίους! 

Καταλάβατε τώρα την αλληλουχία των γεγονότων; Εάν κατάφερναν ο Ντασσέν με τη Μερκούρη να φέρουν πίσω τα Ελγίνεια, χάρη στη γιορτή των οποίων, δηλαδή τα Παναθήναια, οι Γεφυραίοι και οι Γεφυροπούλες είχαν αφομοιωθεί στην Αρχαία Αθήνα, θα είχαν απτό, πιαστό, μπροστά στα μάτια τους το μνημείο των «Ελληνιστών Εβραίων».

Πηγή: http://kerberos-hellas.blogspot.gr/2013/09/7-8.html


Τείχη της Πόλης και το Πομπηείον
Τα Τείχη της πόλης στην πρώτη σειρά και τα ερείπια του Πομπηείου, όπου γίνονταν
οι προετοιμασίες για την εορτή των Παναθηναίων. 

 
Πύλη το Δίπυλον
Εικόνα των τειχών της πόλης και του Δίπυλου στο βάθος του διαδρόμου αριστερά,
από όπου ξεκινούσε η πομπή των Παναθηναίων, με την Ακρόπολη στο βάθος δεξιά.
 
 
Ιερά Πύλη
Η Ιερά Πύλη και η κοίτη του Ηριδανού ποταμού.
 
 
Ερείπια κτιρίου
Τα τείχη της πόλης και ερείπια κτιρίου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: