x

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Τα σομπρέρο θα πεταχτούν ψηλά την ώρα της σιέστας-φιεστας!!

Αργά το βραδυ στην απόλυτη ησυχία άκουσα τα βήματα ενός ανθρώπου στον κήπο...!
Το περίεργο ήταν ότι τα σκυλιά μου δεν έκαναν κανένα απολυτός σαματά , αυτό με αντριχιασε ..μόνο έναν γνωρίζω που η φύση κάθεται μπροστά του σούζα,μιας και δεν της ανήκει ,μιας και δεν μπορεί να τον καταγράψει!
Πετάχτηκα με τα σώβρακο και την καρδία να χτυπά στα μηλίγγια , άρπαξα ένα ξύλο που έχω πάντα πίσω από την πόρτα και βγηκα στον κήπο! ...
Δεν προλαβα να κάνω δυο βήματα και οι φόβοι μου ολοκληρώθηκαν μπροστά στα μάτια μου ..ο Κάρλος ... μέσα σε μια αιθαλομίχλη χρόνου ...βρισκόταν απέναντι μου!
Με ελουσε κρυοςς ιδρώτας , για να είναι εδώ κάτι πολύ κακό συμβαίνει!
Μου μιλούσε άλλα έβλεπα μονό το στόμα του να ανοιγοκλείνει ...δεν μπορούσα να τον ακούσω !
Του έκανα νόημα με τα χέρια ότι δεν τον ακούω, κατάλαβε ..και γύρισε προς μια διαφημιστική ταμπέλα που φαινόταν πίσω του μέσα από το χωροχρονικο συνεχές που είχε κάνει την προβολή του!
Η ταμπέλα ήταν ηλεκτρονική και διαφήμιζε καλσόν..μου έδειξε να κοιτάξω εκεί !
Η εικόνα έφυγε και άρχισαν να παρουσιάζονται Γράμματα ...
Έχεις μόνο μια επιλογή,,,...
..Σου απαγορεύω να έχεις ενδοιασμό...
..Στόχευσε στο νερό...
..Τα σομπρέρο θα πεταχτούν στο αέρα την ώρα της σιεστας ...
..η φιέστα πρέπει να λήξει με της λιγότερες απώλειες ...
...είτε εκεί είτε σε μας...
..κανέναν ενδοιασμό είναι ΕΝΤΟΛΗ!
Κουνησα το κεφάλι καταφατικά ... έφερε το χέρι του στα χείλι του και δημιούργησε ένα χαμόγελο ...μετά μου έδειξε την καρδια του και την χτύπησε δυο-τρεις φορές ....
Το ευχαριστώ του Κάρλος ..είναι ο δικός μου νέος εφιάλτης!
...έσφιξε την γροθιά του και την πρότεινε μπροστά ...έκανα το ίδιο ... του είπα με τα χείλη ? ΠΟΤΕ? ...ήθελα να μάθω πότε θα συναντηθούμε ξανά ....τώρα χαμογέλασε μόνος του ..μου έκλεισε το μάτι και εξαφανίστηκε ...αφήνοντας την ταμπέλα μόνο στο πεδίο!
... Είναι κοντά όλα...
...έρχεται με δύναμη το κύμα ...
..μέσα σε δευτερόλεπτα το μήνυμα θα διαδοθεί ...
..ακόμα και οι άμυαλοι θα γνωρίζουν τη πρέπει να κάνουν..
..δεν εμποδίζετε το κάλεσμα της Ζωής ..!

Stranger...

Δεν υπάρχουν σχόλια: