Δούλεψαν σκληρά εκεί στο Υπουργείο Οικονομικών και εντόπισαν, επιτέλους, τη ρίζα της οικονομικής καχεξίας της χώρας!
Περήφανοι για το έργο τους διακήρυξαν:«Συνολικά, αναμένεται να διακοπούν 15.882 συντάξεις, οι οποίες σύμφωνα με τα στοιχεία της ΗΔΙΚΑ είχαν εντοπισθεί να μη διαθέτουν ταυτόχρονα ΑΜΚΑ και ΑΦΜ».
Έντρομος ο παππούς...
συνταξιούχος του Δημοσίου, διαπιστώνει πως στο Ενημερωτικό Σημείωμα της σύνταξης του δεν αναγράφεται ο ΑΜΚΑ του.
«Λες να μου κόψουν κι αυτήν την πετσοκομμένη σύνταξη», σκέφτεται;
Ο μικρός φοβισμένος Μήτσος, ξυπνάει μέσα του: πρέπει να τους πω, πως.. εεέχω ΑΜΚΑ.
Ο αριθμός του τηλ. κέντρου του ΓΛΚ που παίρνει βγάζει ένα μακρόσυρτο ήχο.
Απευθύνεται στο τηλ. κέντρο του Υπουργείου Οικονομικών από όπου παίρνει μερικά νούμερα της Υπηρεσίας Συντάξεων του ΓΛΚ.
«Αν δεν απαντούν, το τηλέφωνο του Διευθυντή τους είναι 210 3329765», προσθέτει η συμπάσχουσα φωνή της τηλεφωνήτριας.
Κανένα από αυτά δεν απαντά.
Αυτοσχεδιάζει. Παίρνει κάποια παραπλήσια νούμερα.
Ενοχλημένη η φωνή που αποκρίνεται σε κάποιο από αυτά: «Εδώ είναι άλλη Υπηρεσία κύριε, πάρτε την κ. Α. στο 210 3329736»
Επιτέλους, κάτι συγκεκριμένο! Μετά από αρκετά κουδουνίσματα η απογοήτευση: «η Υπηρεσία δεν λειτουργεί προσωρινά για τεχνικούς λόγους».
Δεν το βάζει κάτω. Επαναλαμβάνει στην διάρκεια των εργάσιμων(;) ωρών τις κλήσεις προς τα δεκάδες τηλέφωνα του ΓΛΚ που συγκέντρωσε. Τίποτα!
Δεν μπορεί κάποιος τρόπος θα υπάρχει να αποφύγει την ταλαιπωρία στις ουρές του ΓΛΚ.
Τηλεφωνεί στο ΚΕΠ της περιοχής του. Δεν είναι πιστοποιημένη εργασία, για τα ΚΕΠ, η συμπλήρωση του ΑΜΚΑ στα αρχεία συντάξεων.
Τουλάχιστον, μπορούν να του πουν τι δικαιολογητικά πρέπει να προσκομίσει στο ΓΛΚ, όπου αναγκαστικά θα πάει την επομένη, για να μην πηγαινοέρχεται;
Όχι βέβαια, κάτι τέτοιο δεν είναι πιστοποιημένη εργασία, η ψυχρή απάντηση.
Την επομένη, την ώρα που ξεκινά για το ΓΛΚ σταματάει θυμωμένος.
Παίρνει το τηλ. κέντρο του Υπ. Οικονομικών. Ζητάει το γραφείο του αρμόδιου Υπουργού στον οποίο υπάγεται το ΓΛΚ. Του δίνουν τον αριθμό του κ. Μαυραγάνη.
Ευγενική η απόκριση της ιδιαιτέρας: Ο κ. Σταικούρας είναι ο αρμόδιος υπουργός για το ΓΛΚ.
Παίρνει το γραφείο του κ. Σταικούρα.
Στην κυρία που απαντά διατυπώνει το παράπονό του: «Μπορείτε να πείτε του κ. Υπουργού να φροντίσει είτε οι υπάλληλοι του ΓΛΚ να απαντούν στα τηλέφωνά τους ή να ενεργοποιήσουν το τηλ. κέντρο πληροφοριών του ΓΛΚ (210 3329160,1,2)»
Συμπονετική η αντίδραση της ιδιαιτέρας: Πάρτε την διευθύντρια κ.Ζ. Θα σας δώσει όποια πληροφορία θέλετε. Μπορεί και να σας βοηθήσει. Η κ. Ζ. είναι σε σύσκεψη.
Λέει τον καημό του στην ιδιαιτέρα της. Ευγενικά του απαντά: «Θα γράψετε μια αίτηση προς την αρμόδια Διεύθυνση του ΓΛΚ για να συμπληρώσουν το ΑΜΚΑ σας, στα αρχεία τους. Θα επισυνάψετε όμως και μια εκτύπωση του ΑΜΚΑ σας, που θα πάρετε από το ΑΜΚΑ.gr, και θα τα στείλετε στην κ. Ζ. η οποία θα φροντίσει το θέμα σας».
Μπαίνει ο παππούς στην κεντρική σελίδα του ΑΜΚΑ.gr πατάει το «έχω ΑΜΚΑ;», συμπληρώνει με προσοχή τα στοιχεία του.
Η απάντηση του μηχανογραφικού συστήματος: «Με αυτά τα στοιχεία δεν υπάρχει ΑΜΚΑ». Τρελαίνεται ο παππούς.
Αφού στο βιβλιάριο υγείας είναι φαρδύς πλατύς γραμμένος ο ΑΜΚΑ του, αφού έχει κάρτα με τον ΑΜΚΑ γιατί αυτή η απάντηση;
Ξανασυνμπληρώνει τα στοιχεία του, φωνάζει και την γιαγιά να δει μπας και κάνει κάποιο λάθος και ξαναπατάει ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ.
Πάλι τα ίδια. Για το σύστημα δεν υπάρχει. Για το σύστημα ο παππούς είναι «μαιμού»!
Ετοιμάζεται να κλείσει το λάπτοπ όταν το μάτι του πέφτει σε ένα σκούρο μικρό «κουμπί» στα δεξιά της κεντρικής σελίδας του ΑΜΚΑ που γράφει: «Συμπλήρωση ΑΜΚΑ & ΑΦΜ συνταξιούχων»
Μπαίνει μέσα, συμπληρώνει τον ανύπαρκτο, για το υπόλοιπο μηχανογραφικό σύστημα ΑΜΚΑ του και, ω του θαύματος, το σύστημα αποδέχεται την υποβολή του ΑΜΚΑ και του εκτυπώνει το πλήρες, πλέον συνταξιοδοτικό του αρχείο!
Από το παραπάνω περιστατικό καθημερινής τρέλας, που ζούμε σ’ αυτό τον τόπο, προβάλουν τα παρακάτω ερωτήματα:
- Γιατί τα Υπουργεία Οικονομικών και Υγείας δεν μπορούν να συνδυάσουν τα αρχεία τους και βάζουν τους πολίτες να τρέχουν να συμπληρώνουν τα κενά του Υπουργείου Οικονομικών;
- Πόσο αξιόπιστες είναι οι δηλώσεις του Υπ.Οικονομικών περί συντάξεων μαϊμού;
- Γιατί η πληροφόρηση είναι τόσο απρόσιτη στον πολίτη απο τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΓΛΚ;
- Αν δεν μπορούν να σηκώνουν τα τηλέφωνα γιατί δεν ενεργοποιούν το τηλ. κέντρο πληροφοριών του ΓΛΚ;
- Τα ΚΕΠ γιατί δεν βοηθούν τους υπερήλικες, που δε έχουν δυνατότητα διαδικτυακής επικοινωνίας, στην υποβολή του ΑΜΚΑ;
- Το γραφείο του Υπουργού Οικονομικών γιατί λειτουργεί χωρίς σωστή πληροφόρηση;
- Πόσο αξιόπιστο είναι το μηχανογραφικό σύστημα ΗΔΙΚΑ όταν δεν μπορεί να βρει τον ΑΜΚΑ σου αλλά τον δέχεται όταν του το δίνεις εσύ;
- Πιστεύει κανείς ότι με τέτοια διαλυμένη Δ.Δ. που δεν μπορεί να εξυπηρετήσει τον πολίτη για ένα τόσο απλό θέμα, θα έρθει κανείς, ντόπιος ή ξένος, επενδυτής να ρισκάρει τα λεφτά του στην χώρα μας;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου