x

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Τι σου λείπει πέρα από το ΤΩΡΑ?



Ποιος έκανε συμβόλαιο με το ΑΥΡΙΟ? Δειξε μου ! Κανεις !!
Ποιος έζησε με όνειρα στο μέλλον ? Δειξε μου ! Κανείς!!
Ποιος άφησε την ανάσα του τώρα για να ανασάνει αύριο ? Δειξε μου! Κανείς!!
Ποιος ξεκινησε ένα βημα για ένα περίπατο που ξεκίνησε από το ΑΥΡΙΟ και όχι το ΤΩΡΑ? Δειξε μου! Κανείς!!
Δεν έχεις συμβόλαιο με την ΖΩΗ κανείς δεν έχει ! Έχεις μόνο μια σύμβαση αοριστου χρόνου που ξεκινα και λήγει ταυτόχρονα στο ΤΩΡΑ!
Τι σου λείπει λοιπόν πέραν από το ΤΩΡΑ!
Τι νομίζεις ότι σου στέρησαν ? Τίποτα δεν σου στέρησαν γιατί όλα όσα μπορούν να συμβούν συμβαίνουν μόνο ΤΩΡΑ !
Ζήσε το ΤΩΡΑ σαν να είναι η τελευταία σου ανάσα και κανείς δεν θα μπορέσει ποτέ να σου στερήσει ούτε μια ΣΤΙΓΜΗ!
Αν δεν μπορείς να κατανοήσεις την ΣΤΙΓΜΗ η το ΤΩΡΑ η το ένα σου ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ σαν σημαντική αξία ΡΩΤΑ έναν που είναι κάτω από το νερό και χει τελειώσει η αναπνοή του πόσο σημαντικό είναι!
Είναι όλα δικά μας , όλα μπορούμε να τα ξαναδημιουργήσουμε αν ξεκινήσουμε ΤΩΡΑ να σεβόμαστε το ΤΩΡΑ ΜΑΣ! ΖΗΣΕ ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ , ΕΣΥ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΥΡΩΝΕΙΣ !
ΓΕΛΑ ΠΑΤΡΙΔΑ , ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΗ Η ΣΤΙΓΜΗ ΣΟΥ!

Stranger... ΤΟ πρωτο το πινω για σενα με τα ομορφα ματια που μου στερησες την Ελευθερια μου!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: