x

Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Σε έχουν περικυκλώσει Έλληνα!...ΕΓΩ ΕΙΜΙ !


Σε αυτή την μάχη την υποχθόνια έστησαν ενα πεδίο που εσύ ο ίδιος είσαι ο εχθρός σου ! Το έκαναν για ένα μόνο λόγο ...σε φοβουνται! Αν τολμούσαν να σε αντιμετωπίσουν οπουδήποτε αλλού γνώριζαν ότι θα έχαναν! Για αυτό και το οργάνωσαν χιλιάδες χρόνια,..αυτή η εκδίκηση είναι τόσο παλιά όσο και τα αρχέτυπα πλοκάμια στο μυαλό σου! Σκέφθηκαν λοιπόν ότι αν κατάφερναν να έχουν εσένα σαν αντίπαλο του εαυτου σου τότε είχαν πολλές ελπίδες να σε κερδίσουν!
Σκέψου Έλληνα ...τι "Γράμματα" μαθαίνεις εδώ και εκαντοταετιες? Ποιες είναι οι πεποιθήσεις σου? Ποιος σου της έδωσε? Ποιου το σύστημα υπηρετείς?
Μέσα στο dna σου πέρασαν εντολές και σκέψεις -πεποιθήσεις-συνήθειες -αποφάσεις τέτοιες που σε έκαναν να νομίζεις ότι εσύ είσαι αυτός που της κατέχει .... Η σκέψη η πεποίθηση γίνεται πράξη γίνεται μέλλον!
Φοβήθηκαν την ικανότητα δημιουργίας που γνωρίζουν ότι έχεις ,και δεν εννοώ το εφευρετικό σου μυαλό ....εννοώ απόλυτα ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ! Φοβήθηκαν την θεϊκή σου σπίθα , αυτή που όταν πρέπει ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ νεα πραγματικότητα!
Δεν μπορείς να το δεχτείς το γνωρίζω αν μπορούσες δεν θα τα είχαν καταφέρει! Αν όμως δώσεις μια ευκαιρία , αν δώσεις στην αμφισβήτηση άλλη μια ..υπάρχει περίπτωση να καταφέρεις να δεις μέσα απο την χαραμάδα που άφησαν αναγκαστικά ανοικτή! Μην γαντζώνεσαι άλλο στην ιστορία , ποτέ δεν ξέρεις τι πραγματικά υπάρχει εκεί ,αν υπάρχει για καλό η για κακό! Μην συνεχίζεις την αμέριστη εμπιστοσύνη στα αρχέτυπα και στις ταμπέλες που οργανώσεις , ιερατεία και γραμμές αίματος σε εκπαίδευσαν ώστε να σε κρατήσουν στο σκοτάδι! Αν όλα ήταν καλά και σωστά από όλα όσα μας έμαθαν να πιστεύουμε δεν νομίζεις ότι αυτός ο σκατοπολιτισμος λογικά θα έπρεπε να είναι καλύτερος? Δεν βλέπεις ότι αν όλα όσα σου είπαν είναι αλήθεια τότε θα έπρεπε να μην υπάρχει τόσο παραλογια και δυσαρμονία στην Ζωή?
Σου αποκρύφτηκαν τα σημαντικά για να μπορέσεις να γίνεις ο τέλειος καταναλωτής ,ο τίμιος ιδιώτης !!
Υπάρχουν αστείρευτα μυστικά και αξίες που δεν θέλουν να δεις ! Υπάρχουν παμμέγιστα ιδανικά και δυνάμεις που δεν θέλουν να γνωρίσεις! Όλα όσα είναι έξω από σένα είναι ένα όνειρο και θα ξυπνήσεις από αυτό το όνειρο όταν κοιτάξεις μέσα!
Θα ήθελα να μπορούσα να σε κάνω να με εμπιστευτείς , να σε κάνω να με πιστέψεις και να με ακολουθήσεις αλλά γνωρίζω ότι μιλώντας σου σε αυτό το πεδίο δεν θα τα καταφέρω! Δεν είμαι τηλεοπτικός μαϊντανός δεν θα με άφηναν ούτε στα τρία χιλιόμετρα να πλησιάσω το όπλο τους!
Δεν κηδεμονεύομαι παρα μόνο από την Ζωή , έτσι λοιπόν ποτέ δεν πρόκειται να με ακούσεις όσο δυνατά χρειάζεται!
Στέρησε τους την προσοχή σου , στέρησε τους τις ανάγκες σου ,στέρησε τους τα ζωγραφιστά χαρτάκια τους ,στέρησε τους τα συναισθήματα σου, στέρησε τους την νοημοσύνη σου ,στέρησε τους την ενέργεια σου ,στέρησε τους την ευκολία τους ,στέρησε τους την καλολαδωμενη μηχανή και σπασε σαν γρανάζι μέσα της ,....με ενα μόνο στόχο να χαρίσεις όλα αυτά που τους στερησες στους σύμμαχους σου ,στους συνανθρώπους σου!
Σκέψου έξυπνα , έχουμε να κάνουμε με ένα πόλεμο που γίνεται στο πεδίο της ενέργειας , στο πεδίο του πνεύματος , στο πεδίο τον μορφογενετικών πεδίων ΑΛΛΑ εξελίσσεται στο πεδίο το κοινωνικό!! Σαν κουνούπια ρουφάνε ενέργεια εδώ για να νικήσουν ΕΚΕΙ! Αν νικήσουν ΕΚΕΙ πίστεψε με το να χάσεις το σπίτι σου η την εταιρία σου θα μοιάζει μπροστά στην ήττα ΕΚΕΙ σαν ένας πυρετουλης με δέκατα!
Έχεις χαρίσει με σύμβαση το χρόνο σου ζητώντας για αντάλλαγμα ζωγραφιστά χαρτάκια ,ελπίζω να κατανοεις πια ότι ΕΚΑΝΕΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ μιας και δεν έβαλες ΡΗΤΡΑ ότι αν τα χαρτάκια χάσουν την άξια τους εσύ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΑ θα μειώσεις τον ΧΡΟΝΟ σύμβασης σου!.
Όσο αυτό συνεχίζεται θα είσαι σε αυτό το πεδίο απασχολούμενος και με μόνιμη αφαίμαξη ενέργειας ώστε να είσαι αδύναμος στον πραγματικό πόλεμο στα άλλα πεδία!
Πρόσεχε , έκανες σύμβαση για το χρόνο σου ....δηλώνοντας ότι θα προσφέρεις τα ΤΑΛΕΝΤΑ σου ...όποια ΤΑΛΕΝΤΑ και αν ΕΠΕΙΣΕΣ ότι έχεις ! Ποτέ όμως δεν υπόγραψες για το ακαιρεο του κάθε δευτερόλεπτου σου! Ποτέ δεν υπόγραψες ότι θα είσαι 100% απόλυτα μέσα σε αυτόν το χρόνο ΕΣΥ!
Τίποτα δεν παραμένει αμετάβλητο στο σύμπαν! Τα παντα αλλάζουν και τίποτα δεν διαρκεί ούτε η ΝΙΚΗ ούτε η ΗΤΤΑ !
ΕΣΥ δεν είσαι ένα ΕΣΥ! ΕΣΥ είσαι ότι σε έπεισαν να είσαι ΕΣΥ! Μα ο πραγματικός ΕΣΥ κοιμάται σε ένα άλλο πεδίο και προσπαθώ να σε ΞΥΠΝΗΣΩ!
Όταν δηλώνεις εγώ ΕΙΜΑΙ το ΜΟΝΟ που κάνεις είναι να επαναπρογραματιζεις τον εγκέφαλο σου να ΜΗΝ ΔΕΧΤΕΙ ότι μπορεί να ΕΙΝΑΙ όλα όσα είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ από αυτό που σε εκπαίδευσε αυτό το πεδίο να ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ!
Παράδειγμα για να κατανοήσουμε, αν πω ΕΙΜΑΙ Παναθηναϊκός απαγορεύω να ΕΙΜΑΙ Ολυμπιακός!
Ποιος με έκανε ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ? Σίγουρα το αποφάσισα ΕΓΩ? Υπάρχει λόγος που είμαι ΚΑΤΙ? Δεν είναι καλύτερο να είμαι και το ΕΝΑ και το ΑΛΛΟ? Ποιον εξυπηρετεί να ΕΙΜΑΙ κάτι το οποίο προσδιορίζει ΧΩΡΟ ,ΧΡΩΜΑ , ΘΕΣΗ ,ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ? Ποιος χρειάζεται να με έχει βάλει σε τέτοιες κατηγοριες αν όχι ο εχθρός μου?
Με ποιον καλύτερο τρόπο θα εδινα στον εχθρό μου τις πληροφορίες και τις ανάλογες λαβές να με χρησιμοποιήσει σαν πιόνι ? Μα μόνο αν ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΙ!
Αν όμως αντι για ΚΑΤΙ .....να αποφασίσω να ΕΙΜΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ η να ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ? ...Ποιος θα μπορέσει ποτέ να με χρησιμοποιήσει?...Όπου και αν είμαι , όποιος και αν είμαι ...είμαι απροσδιόριστος ,αόρατος , πολεμιστής , επικίνδυνος,ΑΒΑΤΑΡ ,ΜΕΣΣΊΑΣ ,ΧΡΙΣΤΌΣ ,ΒΟΎΔΑΣ ,ΗΛΙΟΣ ,ΑΕΡΑΣ!
Όσο σου μιλάω ταΐζω το πεδίο με νέα πληροφορία , χρειαζόμαστε αναγκαστικά την επικοινωνία άλλα πρέπει να γίνεται με μέτρο , δεν πρέπει να κάνουμε πανέξυπνο τον κυρίαρχο αυτού του πεδίου ...μπορούμε να του πούμε του κυκλωπα ...ότι του το κανε ο ΚΑΝΕΝΑΣ !!
Μπορούμε να πούμε ταυτόχρονα στις δρακογενειες οτι ΕΓΩ ΕΙΜΙ .... Σκέψου αδελφέ μου γιατί χωρίς εσένα εκεί ΠΕΡΑ δεν υπάρχει λόγος άλλης μάχης!
Η πίστη σου μετακινεί πράγματι βουνά , φρόντισε να την κατευθυνεις σε σωστά σημεία !
Μην μπερδευθειτε από τα λεγόμενα μου και το λέγω αυτό στα ΜΑΓΑΖΑΚΙΑ, με πολυεπίπεδες πυραμίδες πίστης και ιεραρχίας , μην φοβάστε κανείς δεν θέλει να στερήσει από το οικοδόμημα σας ούτε την γκλαμουρια του πρωταγωνιστή ούτε τα πρωτεία της θυσίας!
Η ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΗ ,,ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΑΓΓΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ..ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΘΕΟ ..ΠΑΡΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ!
STRANGER...Ποιος αραγε θα μπορουσε να ζησει μια ζωη με το να ειναι παντα μονο ο ΕΑΥΤΟΣ του !

Δεν υπάρχουν σχόλια: