x

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

ΜΑΓΚΕΣ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕ ΔΕΥΤΕΡΑ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΑ ΤΩΡΑ. ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ. ΑΚΟΥΤΕ ΤΙ ΣΑΣ ΛΕΩ ...

Γιάννη ούτε να το σκέφτεσαι. Δεύτερη υπογραφή να βάλεις. Ρίξε το μπαλάκι στο Δικαιοσύνης. Πέτα το από πάνω σου. Να σας πω τι έπαθε ο Γιάννης.
Η τρόικα του σιγοψιθύρισε κάτι ακαταλαβίστικα και μετά του έδωσε ένα μπιλιετάκι. Σημεία προόδου έγραφε πάνω. Του έριξε μια γρήγορη ματιά και σε ένα σημείο προς το τέλος γούρλωσε τα μάτια χλόμιασε και μετά τον έπιασε νευρικό γέλιο. Τους λέει δεν έχουμε κουβεντιάσει κάτι τέτοιο. Τι εννοείται;
Η τρόικα του απάντησε πολύ φυσιολογικά ότι πρέπει να ρυθμιστεί το θέμα νομοθετικά. Απαγόρευση εξόδου από τη χώρα σε όσους χρωστούν στο κράτος από το πρώτο ευρώ. Είναι μέτρο κατά της φοροδιαφυγής και επείγει. Και τώρα Γιάννη μου τι κάνουμε; Διωξτο γιαννάρα μου στείλτο στο δικαιοσύνης. Πες παιδιά εγώ είμαι δεύτερη υπογραφή και τέτοια. Σαν αυτούς που αναγνωρίζουν τον δράστη αλλά δεν είναι σίγουροι γιατί είχε πέσει το σκοτάδι.

Α εκτός από δεύτερα διαβατήρια δεν βγάζετε και κάνα ναυτικό φυλλάδιο από Φιλιππίνες. Για καλό και για κακό. Lobbysta λέγε μου τέτοια …
lobbystasgr

Δεν υπάρχουν σχόλια: