x

Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Με απλά λόγια...ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ 4/12/2013 ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΘΥΜΙΖΩ ...ΔΕΣ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΒΟΜΒΑ ...ΣΥΝΔΙΑΣΕ ...

Αν ήμουν ένας άνθρωπος γνωστός στην μάζα, όπως πχ ηθοποιός ,τραγουδιστής πολιτικός .....αυτές της ημέρες θα τις ξόδευα κάνοντας τσεκ απ και γενικά θα πρόσεχα πάρα πολύ που τοποθετώ το επόμενο βήμα μου ,πως κοιμάμαι ,που κάνω μπάνιο κοκ!
Θ έλεγχα τα φάρμακα μου ,δεν θα άνοιγα αργά το βραδυ την πόρτα μου σε ξένους άλλα και θα προσέχα με ποιον ερωτοτροπώ η θα πρόσεχα τον/την σύζυγο της απιστίας μου!
Γενικά μέχρι της δέκα έξη του μηνός θα κλειδωνόμουν σε κάνα θησαυροφυλάκιο να περάσει και αυτή η περίοδος θυσίας !
Αν ήμουν ομάδα θα πρόσεχα τα νούμερα ,αν ήμουν σχολικό θα πρόσεχα τις συνχρονικοτητες κοκ....γενικα ΘΑ ΠΡΟΣΕΧΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΝΔΙΑΖΟΥΝ ....ΟΙ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΓΛΩΣΣΑ ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΖΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΩ!
ΤΟ ΑΡΘΡΑΚΙ ΠΑΣΑ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΣΤΟ ΕΓΓΥΣ ΜΕΛΛΟΝ...ΠΩΣ ΛΕΜΕ ΣΤΡΙΨΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ? ΕΤΣΙ ΠΑΣΑ ΜΟΥ!
StRaNgEr ... oups!!!

Υ.Γ ...Πανικος και τρεχαλητο με προσοχη , ..οι ανθρωποι με βομβες συνηθως δεν τρεχουν ξοπισω μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: