x

Πέμπτη 16 Ιουλίου 2015

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ

Σε συγχωρώ τέκνον μου που ψήφισες ΣΥΡΙΖΑ και σε έπιασε αυχενικό από την επική κωλοτούμπα, την ευλογία μου να έχεις… Για μια στιγμή πίστεψα πως την έκανες από τη χώρα ως αυτοεξόριστος… μιας και σε λίγο θα είναι της μόδας! Να σας πω κάτι ειλικρινά; Κάτι που δεν συνάδει με τις Χριστιανικές μου αρχές, αλλά θα το εξομολογηθώ! Αν μου έδιναν έναν από αυτούς [Πατήστε επάνω να δείτε για ποιους μιλάω] ή έστω έναν πολιτικό, κατά προτίμηση τον Τούρκογλου, να τον τρελάνω στα χαστούκια, ανεβάζοντας το βίντεο στο Youtube, εγώ τότε θα πλήρωνα ευχάριστα φόρους και ό,τι άλλο βάλει ο νοσηρός τους, νους! Ετσι θα στέλναμε και ένα μήνυμα βρε αδερφέ προς κάθε κατεύθυνση…
Ή έστω με κλήρωση! Κάθε αλλοδαπός που συλλαμβάνετε να καίει ή να σπάει σε ψηφοφορία ή διαδήλωση, διαλύοντας μια ειρηνική διαδήλωση Ελλήνων να τον παραχωρούν με κλήρωση σε έναν Ελληνα φορολογούμενο που έχει την σπάνια δυνατότητα να πληρώσει φόρους. Κάτι σαν αγχολυτικό βρε αδερφέ, σαν μια αποζημίωση.
Κάτσε τώρα γιατί από κάπου πρέπει να κάνουμε μια αρχή… εγώ δεν πήγα να σπάσω κάτι στο Βερολίνο-βεροδένω, όταν ψηφίζουν τα αίσχη τους… Αφού δεν βάζει τάξη η Ελληνική αστυνομία, κάποιος πρέπει να βάλει.
Θέλουν extreme sports;
Να δηλώσω διεύθυνση να έρθουν να μου το κάψουν! Αν όμως αποτύχουν θα έχω πετύχει εγώ και θα πονέσει πολύ.
Γιατί από τη στιγμή που κάνουν κακό στην Ελλάδα κάνουν κακό σε εμένα!
Μην κοιτάς που κρατάω την ψυχραιμία μου και την αναπνοή μου… σε λίγο…
…τι σε λίγο;… θέμα ιστορικών λεπτών για να μην πω δευτερολέπτων είναι… και θα δεις κοσμοϊστορικά πράγματα!

Ερώτηση προς όλους… Εχετε να πληρώσετε τους φόρους σας;

Πείτε μου, ξεκάθαρα…
Κάνατε ρύθμιση; Ισως…

Και τώρα που θα την ακυρώσουν και θα αρχίσουν τους πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας;

Να το πάμε αλλιώς… Εχετε να πληρώσετε τους φόρους σας; Ας πούμε, ναι…

Εχετε ζωή;

Πρέπει λοιπόν να επιλέξουμε…

Φόροι ή ζωή…

όποια ζωή…
Πληρωμή φόρων = Στήριξη στο σαθρό φορο-ληστρικό οικοδόμημα τους και νερό στον γεμάτο αίμα μύλο τους
ΜΗ πληρομή φόρων = Αντάρτικο [Αντάρτης > Αντί + Αρτιο > Ενάντια στο σωστό {Στο φαινομενικά σωστό με βάση το σύστημα που επικρατεί μέχρι στιγμής}]
Πόσοι υπάρχουν ανάμεσά μας που ΔΕΝ πληρώνουν φόρους, όχι για πολιτικούς λόγους, αλλά ποτέ δεν πλήρωσαν και ποτέ δεν θα πληρώσουν! Που ΔΕΝ το κάνουν επειδή δεν αναγνωρίζουν τις κατοχικές κυβερνήσεις τα τελευταία 5 χρόνια. Αλλά χρωστάνε, τη μαμά τους, τον μπαμπά τους και βγάζουν ένα σκασμό λεφτά στο εξωτερικό; Πόσοι;;;
Αρα. τι να λέμε; Δεν είναι ο σκοπός η τάξη και καμία τάξη, των όποιον μνημονίων, ο σκοπός είναι να μαυρίσουν τα όνειρά μας, να μας περιορίσουν, να πιέσουν το γεροντάκι που πλησιάζει τον θάνατο ύστερα από 50 χρόνια εργατικού βιασμού και αθέτησης συμφωνίας με περικοπή σύνταξης, για να τον ξεφτιλίσουν! Αυτός ή ο Πατέρας του αντιστάθηκε στον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο, και τότε ο Μεταξάς με το πρόσχημα να στείλει όπλα στο μέτωπο, είχε αφοπλίσει την Κρήτη και έλιωναν οι Κρητικοί, τα κρανία των Γερμανών αλεξιπτωτιστών, με πέτρες! Ο Χίτλερ, έχασε επίλεκτα τάγματα,στην Κρήτη, δεν τα ξεχνάνε αυτά!
Τελειώνοντας ο 2ος Παγκόσμιος, οι Αμερικανοί και οι σύμμαχοί τους, άρχισαν τις προετοιμασίες για τον 3ο…
Αν μας πιέζουν, εμάς τους Ελληνες, για να έχει σόου και περισσότερο ενδιαφέρον ο 3ος, σοφά το πράττουν… οπότε έτσι καταλαβαίνω γιατί περνάνε τα νομοσχέδια σε όλο τον πλανήτη για τους γάμους ομοφυλοφίλων… μιας και φτάνοντας στο Βερολίνο θα δώσουμε νόημα στον κάθε Γερμανό Μπυρο-γευσιγνώστη…
Αν όμως απλά θέλουν να μας θέσουν εκτός μάχης… τότε αν δεν αντιδράσουμε άμεσα… μας βλέπω παρελθόν!
Να σημειώσω πως ουδέποτε πήρα μισό ευρώ από το κράτος υπό μορφή επιδόματος! Να σημειώσω ακόμα πως…
από τη στιγμή που όσους φόρους και να πληρώσεις, ειδικά τα τελευταία 5 χρόνια δεν έχεις παιδεία, δεν έχεις υγεία, δρόμους, υποδομές, δεν έχεις δικαιώματα, δεν έχεις εθνική κυριαρχία, ασφάλεια, αστυνόμευση, νόμους…
Πείτε μου, λοιπόν, ΕΝΑ λόγο γιατί να συμμετάσχουμε σε αυτό το ψείρισμα;;;
Αυτό βλέπω εγώ ξεκάθαρα!
Σε ποιον να στείλουν τον λογαριασμό, ο κάθε Ελληνας φορολογούμενος ΜΗ έχων, όταν έρθουν οι νέοι φόροι;;;
Στους βουλευτές; Ορίστε κύριοι 300, εσείς το ψηφίσατε… για να το ψηφίσετε κάτι θα είχατε στο νου σας… κάπου υπήρχαν αυτά τα χρήματα… δώστε τα
Αρα… ή ψήφισαν ένα νομοσχέδιο φούσκα ή… το χειρότερο…
Ενα νομοσχέδιο που έχει ως στόχο να στρέψει εμένα τον Ελληνα προς τον αδερφό Ελληνα που θέλει να μείνουμε με το στανιό στην Ευρωπαϊκή Ενωση [Ο Θεός να την Κάνει Ενωση] ή να στρέψει τον αδερφό μου αστυνομικό εναντίον εμένα, του Ελληνα, όταν θα έρθει να μου πάρει το σπίτι
Η Ελλάδα ήταν δεκαετίες ολόκληρες διαιρεμένη ανάμεσα στο 20% που έκανε το παν για το χρήμα και στο 80% που έφτυνε και φτύνει αίμα, έχοντας την ψευδαίσθηση πως είναι ο κυρίαρχος λαός κάθε 4 χρόνια…
Να σας πω κάτι; Ολοι αυτοί που έφαγαν και έβγαλαν λεφτά τα πήγαν στην Ελβετία… ή Ελβετία η Βερολίνο… Ε!… θυμηθείτε το…
όταν αρχίσουν οι ζουρνάδες της ΝΤΠ κλείνοντας το μαγαζάκι της Ελλάδας, θα δημεύσουν και τα χρήματα του κάθε χρηματοβόρου πρώην εργάτη τους!
Εκαναν τον πόλεμο στο Βιετνάμ, δεν τους εμπόδισα, αλλά έβλεπα στις βιντεοκασέτες να σκοτώνουν τους ανίκανους σχιστομάτηδες και γούσταρα… Εκαναν τον πόλεμο στην Κορέα, δεν τους εμπόδισα, αλλά πήγα και πολέμησα στο πλευρό τους, έκαναν τον πόλεμο των 6 ημερών, δεν τους εμπόδισα αλλά δέχθηκα να πετάξουν απ” τα σπίτια τους και να βιάσουν τους φτωχούς Παλαιστίνιους, έκαναν τον πόλεμο στο Ιράκ, δεν τους εμπόδισα, αλλά είπα, στα τέτοια μου, στο Ιρακ εισέβαλαν, όχι στην Ελλάδα, έκαναν τον πόλεμο στη Συρία, στο Αφγανιστάν, στη Λιβύη, στην Τυνησία, στην Αίγυπτο…

ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΔΙΣΑ… Ηρθε η ώρα μου τώρα και κανείς δεν θα τους εμποδίσει!

-Στρατής
Για εμένα δεν μιλάει μια Ελληνίδα Μάνα σε αυτό το βίντεο, μιλάει Ο Θεός
Υ.Γ.: Πρώτα ψήφισε ο λαός, με τα γνωστά αποτελέσματα, μετά ψήφισαν οι βουλευτές με τα αναμενόμενα και τώρα…

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: