x

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

Μην τρομάξεις αλλά σε μερικές μέρες θα λειτουργήσει ένα σχέδιο πολλών πολλών ετών !

Μην τρομάξεις αλλά σε μερικές μέρες θα λειτουργήσει ένα σχέδιο πολλών πολλών ετών !
Αφιέρωσα την Ζωή μου εδώ και παρα πολλά χρόνια στο να ενημερώσω τους συνανθρώπους μου για την κρυφή πραγματικότητα ..για μια πραγματικότητα που τρέμουν οι επικυρίαρχοι να μην γνωρίζουμε!
Πάνω από 15 χρόνια έχω μιλήσει και αναλύσει αυτό που ονομάζω συγκομιδή … !
Έχω μιλήσει σε παρουσιάσεις, σε συγκεντρώσεις ανθρώπων , έχω μοιράσει έντυπο υλικό και τα τελευταία 5 χρόνια προσπαθώ μέσα από το ίντερνετ να δειξω μια αλήθεια πολύ πικρή!!
Έχω την εντύπωση ότι πολλοί από εσας πια έχετε δει ότι είμαστε όλοι μαντρωμενοι μέσα σε μια φάρμα και ότι οι τύχες τις Ζωής μας δεν έχουν να κάνουν σε τίποτα με τις ιδιότητες μας η της ικανότητες μας πάρα μόνο με την τύχη για την στιγμή που ήρθαμε να ζήσουμε μέσα στην ιστορία της γης!
Αν όλα όσα ζούμε σήμερα τα εξιστορούσα στον πατερα μου η στον παππού μου θα με πήγαιναν στο φρενοκομείο !
Τις λίγες φορές που προσπάθησα να τους πω ελάχιστα όταν ήταν ακόμα στην Ζωή παρέλαβα το χαμόγελο της συμπόνιας ..που ο νέος παίρνει από τους πιο μεγάλους ..το χαμόγελο …ελα είσαι ακόμα μικρός θα μάθεις ότι η Ζωή είναι αλλιώς….αμ δε..αυτοί ήταν τυχεροί που δεν έμαθαν …και εγώ άτυχος που είχα πάντα δίκιο!!
Πλέον αν έχεις λίγο παρατηρητικότητα έχουν εξαφανισθεί και τα πρακτορακια τρολλ της κάθε πληροφορίας … πλέον ακόμα και όσοι πριν μερικά χρόνια γέλαγαν στις καφετέριες …τώρα λένε ρε λες;
Τώρα πια οι μεγαλοστοχαστοι γραμμικοί μας υπεύθυνοι του πολιτισμού μας αρχίζουν και βλέπουν αχνά τις πιθανότητες όλων όσων λεμε εδώ και χρόνια να έρχονται σαν μικρά σενάρια τρόμου!
Τώρα πια δεν θα σε κοιτάξει στραβά ο γείτονας που θα του πεις κανε καμία αποθήκευση , δεν θα σου πει ελα μωρέ σιγά μην γίνει πόλεμος !!
Τώρα πια ήρθε η στιγμή της αποδοχής και της αναμονής … άσχημο αυτό …γιατί ήρθε και η προετοιμασία δεν έγινε ..ΟΥΤΕ σε συνειδησιακό πληροφοριακό επίπεδο ούτε σε υλικό επίπεδο!!
Άσχημο γιατί όταν η μεγαλύτερη μάζα αφυπνίζεται μέσα σε μια τεράστια σε όγκο πληροφορία..τότε αυτή η μάζα θα είναι μια Ζωή η λεγόμενη ημιμαθής …χωρίς να έχουν αντίληψη της τρύπας του λαγού , χωρίς να μπορούν να αναλύσουν σε βάθος ποιος είναι εχθρός …θα είναι οι πιο επικίνδυνοι αυτή η μάζα η φοβισμένοι γιατί θα πιαστεί από τα χείλια …του επόμενου πράκτορα που θα έρθει για να φέρει το ΝΕΟ ..ΤΟ ΚΑΛΟ …ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ ΤΑ ΛΑΘΗ!
Και άντε μιλα εσύ σε αυτή την μάζα…που μέσα από τον φόβο και τον εγωισμό θα νομίζει ότι πλέον αφυπνιστικε μέσα σε λίγα 24ωρα και έπιασε τον πάπα από τα @ρχιδια!
Κάνω μέρες ησυχία , έχω τους λογους μου , δεν μίλησα δεν έγραψα… έτσι και αλλιώς τα έχω πει όλα όσα μέχρι σήμερα αλλά και αύριο έρχονται ..τα έχω πει με το νι και το σίγμα !
Όσοι ξέφυγαν από την υπεροντοτητα και έμαθαν να κοιτούν πιο βαθιά είναι πλέον ενήμεροι για τα ουσιαστικά θέματα ..για τους αληθινούς εχθρούς!
Και για να ευθημησω πλέον με όλους όσους ΤΩΡΑ άρχισαν να κοιτάνε αυτόν τον θίασο κάπως διαφορετικά…
Πόσο καιρό πιστεύεις ότι έχουν ετοιμάσει την πληροφορία για το τέλος Σεπτεμβρίου; Την λέω πληροφορία γιατί από το να γίνει πραγματικότητα υπάρχουν κενά ..κενά που μπορεί κάποιοι να σταθούν τυχεροί ώστε να αναιρέσουν σχέδια εκαντοταετιων…ώστε μετά η μάζα να συνεχίσει το όμορφο ταξίδι της στην λήθη!!
Δες λοιπόν νεοφωστηρα μου αυτό το βίντεο και σκέψου από πότε και πως μπορεί κάποιος να γνωρίζει η να ΕΧΕΙ την δύναμη να κανει τόσο μεγάλα σχέδια σε τόσο μεγάλο χρόνο…και αν αυτός είναι ένας ….πόσο δύναμη έχει τελικά ο π@υστης; Μιλάμε για ανθρώπους; …η για κάτι που καμία φαντασία ακόμα δεν μπορεί να διανοηθεί;
Υ.Γ Σε κοροϊδεύω και σε λέω νεωφωστηρα γιατί επελεξες να έρθει στην πόρτα σου το θηρίο για να ξυπνήσεις από το πάρτι της λήθης σου…έπελεξες να πεινάσεις για να αρχίσεις να βλέπεις ..επέλεξες να φοβηθείς για την Ζωή σου για να ξυπνήσεις … ΚΑΚΩΣ ΝΕΟΦΩΣΤΗΡΑ ΜΟΥ …Που ήσουν όταν και χτες πέθαιναν παιδιά ..και χτες βομβάρδιζαν λαούς …ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ;
Stranger..

Δεν υπάρχουν σχόλια: