x

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Οι αναλογιστικές μελέτες για την οικονομική κατάσταση των επικουρικών Ταμείων, δείχνουν ότι σε όλα ανεξαιρέτως, υπάρχει μαύρη τρύπα.


Μην ξεχνάτε προδότες ότι ο Κανελλόπουλος κρατάει τις υποσχέσεις του!!!

Το έχω δηλώσει και θα το δηλώσω άλλη μια φορά δεν θα επιτρέψω σε κανέναν, από περήφανο και νομοταγή πατέρα και πολίτη, να με κάνουν ζητιάνο. Όποιος πειράξει άλλο τη σύνταξή μου σε προσωπικό επίπεδο θα του κόψω το λαιμό στεγνά, μέσα στο υπουργείο, μέσα στην βουλή, όπου τον βρω!!!
fylakes4  Οι αναλογιστικές μελέτες για την οικονομική κατάσταση των επικουρικών Ταμείων, δείχνουν ότι σε όλα ανεξαιρέτως, υπάρχει μαύρη τρύπα.
Επειδή με βρομερά και πρόστυχα παπαγαλάκια κολυμπά η κοινωνία μας, επειδή τελευταία μας λένε πρόστυχα και ξεδιάντροπα ότι ρουφάμε το αίμα της κοινωνίας με απολαβές που δεν αντιστοιχούν με τις κρατήσεις που μας έκαναν, θέλω να πω σε αυτά τα βρομερά σκουλήκια που έχουν κατακλύσει και το διαδίκτυο ότι οι κρατήσεις που μου κάνανε ρετάλια αν αποδιδόταν δίκαια. εγώ θα έπρεπε να τρώω με χρυσά κουτάλια κλέφτες απατεώνες πρόστυχοι και όχι τη σύνταξη πείνας που μου δίνετε. Εδώ είναι τα χαρτιά να τα δούμε βρομεροί γυμνοσάλιαγκες! Εμείς στο ΙΚΑ πληρώναμε σχεδόν τα διπλάσια από τις κρατήσεις των δημοσιών υπαλλήλων, κάτσετε καλά. Μου κόψατε τα δώρα, μου κόψατε το επίδομα, μου μειώσατε τη σύνταξη, μην απλώσετε άλλο το κουλάδι σας,  εξαντλήσατε επικίνδυνα  τα όρια της υπομονής μου σαν κοινωνικό ον!!!
Η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε για τις αλλαγές στις επικουρικές συντάξεις, καθώς καταφτάνουν στο υπουργείο Εργασίας οι πρώτες μελέτες για την οικονομική κατάσταση των Ταμείων. Πάντως τα μέχρι τώρα αποτελέσματα δεν είναι ενθαρρυντικά, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες η μελέτη για το ΕΤΕΑΜ (δηλαδή το επικουρικό του ΙΚΑ) δείχνει πως κάθε μήνα υπάρχει έλλειμμα 30 εκατ. ευρώ. Οι μελέτες δεν δείχνουν τους κλέφτες που κατάκλεψαν τα ταμεία Γιατί πάντα οι μελέτες είναι αμελέτητα;; Έχουν αποφασίσει με τον ποιο πρόστυχο και επαίσχυντο τρόπο να ρίξουν στον Καιάδα τους χαμηλοσυνταξιούχους!!!
Το παραπάνω κείμενο θα το στείλω και στο υπουργείο οικονομικών να μην λένε ότι δεν τους προειδοποίησα. Και στον εισαγγελέα να το στείλετε δεν πρόκειται να αρνηθώ την απειλή μου αν μου απαγορέψετε να ζήσω ανθρώπινα και όχι σαν ζητιάνος ζητώντας ελεημοσύνη από τους κλέφτες μου!!! Τότε θα δείτε και την τρόικα και το μνημόνιο και τα ραδίκια από κάτω! Πιστέψτε ότι δεν θέλω να συναντηθώ με αυτά τα γλοιώδη ανθρωποειδή με την λιγδιασμένη κόμη, αλλά όλα έχουν τα όριά τους στην ανθρώπινη φύση.
Σήμερα 21-1-2012 πήγα και πήρα λιγότερη τη σύνταξη, καθίστε καλά απατεώνες, μην νομίζετε ότι ο λαός θα σας ανεχτεί πολύ ακόμα, θα πληρώσετε όλοι το τίμημα , αυτό που αναλογεί στον καθένα!

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Δ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: