x

Δευτέρα 3 Μαρτίου 2014

Συλλογισμός μετά αφέλειας ...



Θα προσπαθήσω να αναδιπλώσω τις σκέψεις μου για τα γεγονότα του σήμερα....
Έχουμε και λέμε...Στην Ουκρανία ξεκίνησαν πριν λίγο καιρό κάποια γεγονότα μεταξύ του λαου της ...κάποιοι ήθελαν κάτι κάποιοι άλλοι κάτι άλλο....εμεις πάντως σίγουρο είναι ότι δεν θα μάθουμε ποτέ τι παίχτηκε !
Σε όλες τις άλλες χώρες που έγινε το ίδιο οι περισσότεροι από εμάς δέχτηκαν το σενάριο του ...Όλα είναι στημένα από πράκτορες και αυτά κάνει η Νέα παγκόσμια τάξη...
Αρα και στην Ουκρανία μπορεί να ισχύει το ίδιο.... Τώρα ...έχουμε μια Ρωσία που δεν την παίρνει να χάσει την Κριμαία γεωστρατηγικα και κάνει Ντου .... Αρα έχουμε ένα κράτος να κανει επιθεση σε ένα άλλο κράτος ...για να μην αφήσει ένα άλλο κράτος (η σύστημα πχ nwo) να πάρει πρώτο αυτό που το επιτιθέμενο κράτος δεν θέλει να χάσει!!!! χμμμμ .....
Η ιστορία προς τα έξω είναι ότι η Ρωσία σώνει την Ουκρανία από τους νέο ναζί...... τουλάχιστον έτσι έχω καταλάβει...από την άλλη δεν γνωρίζουμε κανείς μας αν οι ίδιοι υποτιθέμενοι νέο νάζι θεωρούν τους εαυτούς τους νέο ναζί !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! χμμμμμ....
Να το απλώσω ποιο πολύ..και εδώ έχουμε μια μεγάλη μερίδα ανθρώπων που λένε την Χρύση αυγή νέο ναζί....από την άλλη 100δες χιλιάδες ψηφοφόροι της χρυσής αυγής αν τους ρωτήσεις αν είναι νέο ναζί θα σου μπουμπουνηξουν μια γερή στην μούρη !!! χμμμμ
Αρα ίσως αυτοί που αγαπούν με ένα τρόπο διαφορετικό την πατρίδα τους ...ίσως λέω ...ίσως οι εθνικιστές η να είναι φυτεμένοι από το σύστημα η όντως να αγαπούν πατρίδα και να είναι επικίνδυνοι από το σύστημα!!! χμμμμμ
Με το ίδιο σκεπτικό αν αύριο τα πρακτορακια κάνουν κανα ντου....και είναι πχ δήμαρχος ο κασιδιάρης ,...και έρθουν να αμυνθούν οι ψηφοφόροι του κασιδιάρη ...και αρχίσουν οι ελεύθεροι σκοπευτές να μπουμπουνανε ...ο Γάλλος πολίτης θα μαθαίνει ότι οι νέο ναζί στην Ελλάδα τα κάνανε σκατά ....και εκεί θα πρέπει να έρθει ,.....είτε η nwo που το έστησε η ο νέος "καλός" από την μαφιόζικη φαμίλια των επικυρίαρχων να προλάβει να μην μας πάρουν !!!!...και άσε που δεν τον συμφέρει να χάσει και το Αιγαίο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!χμμμμμμ
Από την άλλη κανείς δεν μιλα για το κερασάκι..., νέο ναζί ξε νεο ναζι ...αυτή την στιγμή η Ουκρανία χάνει εδάφη της από μια επίθεση μιας άλλης χώρας ....δηλαδή ενός κατακτητή!!!!χμμμμμμ
Εμείς ως Έλληνες από την άλλη ήμασταν πάντα κατά κάθε κατακτητή ...Γιουγκοσλαβία ,Ιράκ, Αφγανιστάν κοκ....Τώρα όμως είμαστε μαζί με τον κατακτητή και έχουμε και ολόκληρα σενάρια γιατί δεν πρέπει να θεωρηθεί κατακτητής .,...από Θεία άδεια ..μέχρι προστασία μπραβιλικη από τα τσιρακια της nwo ...άσε που παίζει και υποτιθέμενο συμφέρον !!!!! χμμμμμμ
Πως έγινε αυτή η νοητική τριπλα γαμώ το φελεκι μου ; .... Γιατί είναι οκ να πάρει κάποιος εδάφη μιας άλλης χώρας ; Από πότε ;
Χμμμμμ Μάλλον είμαι ΗΛΙΘΙΟΣ ΕΓΩ έχετε δίκιο.....
Μάλλον ο πόλεμος που μου έχει τάξει την ασφάλεια μου και τα αυριανά πλούτη μου είναι ποιο αγνός από τον πόλεμο των άλλων !!
Μάλλον το να είμαι μόνιμα πάνω στο νοητικό εγκλωβισμό δεξιά,αριστερά ,κέντρο ....και μόνιμα στο ΑΝΗΚΩ ΚΑΠΟΥ .... είναι ποιο καλό από το να σηκώσω το κεφάλι και να δω ότι υπάρχουν ακόμα δισεκατομμύρια επιλογές από αυτές που μου δείχνουν πάνω στο δικό τους νοητικό άξονα!
Μάλλον το να είμαι η από την μια πλευρά η από την άλλη είναι και αυτό θεϊκή εντολή ....είναι μια δικαιολογία για τις αμαρτίες μας !
Τώρα κατανοώ γιατί τόση πρεμούρα να αγιαστουν τα όπλα , είμαστε εμείς οι χριστιανοί που γινόμαστε οι νέοι κατακτητές με την δικαιολογία της σωστής πίστης και του δικού μας δικαίου!!!
Είμαι σίγουρος ότι και πριν χρόνια όταν ένας κοντός μελαχρινός με μουστάκι έπεισε εκατομμύρια ότι ανήκουν στην Αρία φυλή που είναι όλοι δίμετροι με μπλε μάτια υπήρχαν και οι ανάλογες δικαιολογίες ...... φυτεμενες με αριστοτεχνία μέσα σε μεταφυσικά αρχέτυπα και προφητείες !!!!!!!
Αν θες να θωρείς ελεύθερα τον κόσμο και να κοιτάς τον Θεό όρθιος τότε θα πρέπει να γίνεις δίκαιος !
Να μην σας κουράζω άλλο χριστιανοί , πάω να μελετήσω όλα όσα εσείς έχετε δει και δεν μπορώ εγώ...μπας και δικαιολογηθώ πως είναι δυνατών ο Θεός μου να βαίνει σε φαστ φουντ και κατά παραγγελία εκδόσης !!!

Stranger....

Δεν υπάρχουν σχόλια: